
Přechod na nový web vysvětluje Aleš Havel. „Již nějakou dobu jsme věděli, že nedávná úprava vizuální identity bude vyžadovat i práci na dílčích marketingových segmentech, mezi které patří například webové stránky. Ty původní v posledních letech už bohužel nesplňovaly moderní parametry, které by si náš klub zasloužil, proto jsme se rozhodli pro jejich redesign. Po desetiměsíčním vývoji jsem vděčný za výsledek, ke kterému jsme došli. Věřím, že budou nové webové stránky reprezentativní výkladní skříní našeho klubu, a že si je fanoušci velmi brzy osvojí,“ věří marketingový ředitel FC Hradec Králové.
Další podrobnosti přidává Petr Šatalík. „Vznik nových webových stránek byl dlouhodobým procesem, kterému jsme obětovali nemálo času. Inspirovali jsme se v zahraničí, příkladem nám byly webovky týmů z Anglie, Německa či Itálie. Hned na začátku jsme si s tvůrci webu jasně zadali, že chceme vytvořit nejlepší fotbalové stránky v České republice. Na tomto místě se sluší poděkovat společnosti eSports.cz, s.r.o. Speciální poděkování zaslouží Johan Čáp, Martin Marušák a David Berka, kteří nad vývojem webu strávili několik bezesných nocí,“ vzkazuje manažer PR a komunikace klubu.
„Pokud jde o finální výstup, mohu konstatovat, že jsme s výsledkem spokojení. Věřím, že fanoušky nadchne například nová stránka soupisky A-týmu či karty našich hráčů, které jsou podle mého názoru skutečnou extratřídou. Podstatně bohatší budou i reportáže z utkání Áčka, což jsou články, které se na webu čtou nejvíce,“ přiznává tiskový mluvčí FC Hradec Králové.
„Nový web je klíčovým prvkem pro naši komunikaci směrem k veřejnosti, zejména pak k našim fanouškům. Pevně věřím, že na stránkách fchk.cz budou nadále nacházet nejen zásadní informace, ale stráví zde více času už kvůli modernímu designu a celkovému vizuálu stránek, které jsou pro oko velice příjemné,“ usmívá se Petr Šatalík.
V prvních dnech se mohou objevit pochopitelné nedostatky. „Webové stránky jsou úplně nové, takže se ojediněle mohou vyskytnout drobné chybky. Rovněž je třeba vzít v potaz část sezóny, v níž se právě nacházíme. Mládežnické a ženské týmy zatím nemusí mít založené soupisky, jelikož ještě nezahájily přípravu, případně se jejich kádry teprve formují. To samé platí pro náš B-tým. Tyto věci budou na webu postupně přibývat s tím, jak ročník bude postupovat. Logicky jsme ho chtěli spustit před prvním ligovým zápasem Áčka, abychom k němu mohli přinést kompletní zpravodajství již na nových stránkách,“ hlásí manažer PR a komunikace Votroků.
S novým webem se bude sžívat i klubová redakce. „Také pro její členy bude práce s jinými webovými stránkami o něco komplikovanější. Jelikož jsme chtěli přinést více zajímavostí a podrobností, bude celá práce o něco složitější a náročnější. Zejména v prvních týdnech se tak mohou objevit větší časové prodlevy u vydání reportáží ze zápasů. V týmu však máme šikovné lidi, takže věřím, že vše bude fungovat velmi dobře. Za případné prodlevy se předem omlouváme a děkujeme za pochopení,“ loučí se Petr Šatalík.